.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بابک زنجانی در تیم مشایی است
رای جلوگیری از تولد بابک زنجانی ها باید سیستم نظامند داشته باشیم تا متوجه شویم گردش مالی یک فرد در طول ماه یا سال چقدر است و چنین سرمایه و دارایی را از کجا آورده است.
بابک زنجانی در تیم مشایی است

به گزارش شمال به نقل از شفاف، تولد افرادی مانند بابک زنجانی و شهرام جزایری نشان دهنده ضعف سیستم، رانت، سوء استفاده از موقعیت ها و پست ها که نام برخی از این افراد مانند بابک زنجانی فاش می شود اما برخی دیگر نه، این افراد به قدری بزرگ و فربه می شوند که دیگر هیچ مسئولی توانایی و قدرت گفتن بالای چشمتان ابرو را نخواهد داشت.
 
 این روزها شاهد فاش شدن نام افرادی مانند بابک زنجانی هستیم، یک روز شاهد خبر آقای خاص در ماجرای واردات روغن به کشور هستیم. در این میان گویا ماجرا و قصه بابک زنجانی تمامی ندارد و هر روز شاهد ابعاد جدیدی از کارهای این فرد قهرمان یا جرثومه فساد هستیم.
 
شوخی بابک زنجانی با مسئولان
 
حساسیت ها به بابک زنجانی بعد از مطرح شدن بدهی چند میلیارد دلاری به وزارت نفت بود که در ابتدا وی با ارائه سند واریزی ادعای پرداخت بدهی خود را داشت و این موضوع در چند بخش دیگر نیز تکرار شد  که بعد از بازداشت و تحقیق و تفحص بیشتر از بانک مرکزی، بانک روسیه و تاجیکستان مشخص شد بابک زنجانی به جای دور زدن تحریم ها به دنبال دور زدن مسئولان بوده است و به طور حتم ماجرای پرداخت بدهی هم شوخی با مدیران بوده است.
 
این بیخیالی بابک زنجانی در انجام اقدامات خود به حدی زیاد است که اخیراً یوسفیان ملا یکی از نمایندگان مجلس با انتقاد از اینکه بابک زنجانی مدیران را احمق فرض کرده است، گفت: بابک زنجانی نامه بانکی روسی را جعل کرده بود.
 
بابک زنجانی محصول رانت
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شفاف گفت: بابک زنجانی محصول یک رانتی است که عمدا یا سهوا در دولت نهم و دهم به وجود آمده است.
 
منصور حقیقت پور افزود: چنین افرادی برای تامین نیازمندی های خود دست به یکسری فعل و انفعالاتی با استفاده از رانت و سوء استفاده موقعیتی برای خود ایجاد کردند.
 
بابک زنجانی در تیم مشایی
 
وی ادامه داد: افرادی امثال بابک زنجانی که در دولت احمدی نژاد جان گرفته اند در سیستم و دفتر مشایی بودند که اکنون سوژه رسانه ها شده است.
 
باید سیستم نظامند داشته باشیم
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: برای جلوگیری از تولدت بابک زنجانی ها باید سیستم نظامند داشته باشیم تا متوجه شویم گردش مالی یک فرد در طول ماه یا سال چقدر است و چنین سرمایه و دارایی را از کجا آورده است.
 
حقیقت پور افزود: نتیجه بی توجهی به این امر و نبود سیستم مشخص و شفاف سبب سوء استفاده و تولد افرادی مانند بابک زنجانی خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.49 seconds.